Keputusan yang noktah.

Assalamualaikum...

Lamanyaaaaaaaa xconteng sini. Lepas raya aku jd makin malas.suka bertangguh.dan macam-macam lagi lah yg berkaitan negatif.

Orang lain dah ke bintang.aku masih dok kat jalan tar.hehehe
Sebab apa aku qalit?
Sebab untung buat kuih raya sikit, aku beli henset.jadi lagha tuh makin menjadi-jadi. = ="

Tahla Nurul.apa nak jadi dengan hg.hikhik.

2hari lepaih aku dah hantar surat resign.maleh dah nak mengadap mesin fotostat.3 tahun wat qeja sama hari2.....
Xtaw la tempat baru bulan depan macam mana.aku harap yg terbaik sajala. Tak sangka sungguh aku buleh terima offer camtu. Tapi try ja lahhh. Kadang-kadang, Allah dah bagi jalan.atas pada diri kita nak hadapi macam mana..

Hari-hari kita benda sama jaa.otak pon x berkembang.kalau boleh aku nak mengelak dari masalah.tapi.. sampai bila.hurmmm.

Sekarang aku redha sajalah.mai la masalah camna sekali pon pasni.aku pon dh cornfirm2 resign. Macam xcaya pulak apa yang aku buat sendiri nih.hentammm sajala.

And one thing, harap qeja baru nanti.aku semakin rajin mencari ilmu. Baru leh maju step by step.hehe (berangan sakan) okeylahh.xdak pic apa2 pon nak buh.menaip di ofis ler katakan.... =P

Salam Jumaat...


Tiada ulasan: