Bukan Senang Nak Senang

Assalamualaikum..

Bersempena hari nih Hari Guru, juz wanna wish Selamat Hari Guru kepada cekgu2 dr Tabika Kemas Kampung Paya, Cikgu Zainab.cikgu tadika yg rilekkk ajeee.xmarah2 pon..

Cekgu SKTL,Cekgu SMKP... dan Pensyarah Kolej Komuniti Baling..

Anda2 semua sangat sabaq. =)

Ehh? Nak masok Ramadhan dah nih.yg aku dok feeling2 bercanda di tepian pantai lagi..hewhew

Idea nak cari duit raya pon xsampai2 lagi.macam nak jual kuih raya.tapi sempatkah? Nak jual macam senang, tapi nak buat tue aku mampu kah? aiyark..

Sekarang aku dok falling in love dengan semperit.tengah test2 resepi best.. Al-maklum lah, xkan nak juai kuih yg aku sendiri pon payah nak telan.

Rasa macam nak juai satu jenih ja.sebab minggu lepas wat order baru 2,3 balang dah macam nak sembelit.lenguh satu badan.Rugi plak 2 adunan, sbb terlampau gebu.

Owh, biskut untaian.awat hg banyak akai sangat.nyaris2 merajok xmau wat dah.

Respek la pengusaha2 kuih,biskut yang sanggup bersengkang mata.

Yang aku masih terkial2.hewhew

Xpa.usaha Nurul Islah,USAHA!

Belum cuba belum taw.. (ayat penyedap hati) :P

Ewah2.sakan update belog time qeja nohhh.kerani cina nih xmai, jadi aku punya pasai nak watpa..hahaha

Tolongla idea mai.pelissssssssssss.....

Semperit ok jugak kan?erm.sat nak tenangkan diri.mana taw ilham datang. = ="

1 ulasan:

kadaeasterbrook berkata...

Spruce Eats - titanium Daith jewelry
Spruce 2017 ford focus titanium Eats. titanium linear compensator Spruce Eats. titanium (iv) oxide We have a great choice of Spruce Eats. Get your very own titanium gr 5 Spruce Eats - steel, titanium trimmer diamond, clover.