Untaian Kasih termeterai..

Yessszaaaa....

Di saat aku merasakan tidak mempunyai bakat dalam seni menekan-nekan.tetapi..... Wujudnya secebis perasaan riak tatkala aktiviti menekan-nekan ini terjadi dengan sempurna sekali...hahaha(gelak puaih hati)

Perasaan aku jadi xtahan.rasa macam nak bagitau ja seluruh dunia bahawa biskut untaian yang glemer sangat tuh..aku dah pandai buat.Hasil dari kelas biskut Sabtu lepas.. Thankss cekgu.xsia2 menghadiri kelas dan tak pi kerja.malah ditolak gaji satu hari..heh.

Oleh sebab aku xnak heboh2kan bakat aku.jd aku post di blog saja.sekadar memeriahkan majlisss.... >.<



Barisssss.. barisssss sedia.dr kanan nombot..hek!
jadi mcm hamster.xpon tikus mondok.





sama dak?lebih kurangla.tp plain ja kan,ingat nak tambah cekelat.nnt2 lah try..



simpan dlm taperware.dan buat stok tuk mkn depan tibi.wahhh!

bye.

5 ulasan:

Aq's Sweettasty berkata...

salam sis.nak tnya.sis belajar biskut ni dr sapa.teringin la nak belajar

Cik Nuries berkata...

Wslm.. Owhh.hari tue sy join kelas biskut.skrg sy wat jual tuk tambah pendapatan sampingan. :)

Tanpa Nama berkata...

Blh bg resipi biskut untaian kasih tak??

Tanpa Nama berkata...

Boleh by resepi tak

aini berkata...

Nampak cantik biskut tu