Ratu Jamu Dara & Ratu Mirifica Plus...

Assalamualaikum....

Jeng.... jeng..jeng.

2 kombinasi hebat dari Beauty Garden



Perbezaan antara Jamu Ratu Dara dan Ratu Mirifica Plus.

Ramai yang tanya, mana lagi elok, Jamu Ratu Dara atau Ratu Mirifica Plus? 
Ok ni jawapannya :

Jamu Ratu Dara(JRD) adalah lebih untuk DALAMAN.
Sangat elok utk masalah keputihan,

masalah period kurang lancar, sengugut, angin dlm badan, masalah keintiman kurang akibat telah melahirkan (mkn JRD boleh bantu ketatkan balik apa yang kurang ketat), membantu menyuburkan rahim bg mereka yang inginkan zuriat, sangat elok di makan oleh wanita yg baru lepas melahirkan. Kiranya untuk sihatkan dalaman, bila dalaman sihat maka muka akan jadi berseri dan segar, tidak lagi pucat, letih dan lesu je. Jamu Ratu Dara boleh di makan dr anak dara hinggalah ke wanita menopos. Wanita mengandung dan sedang haid di larang makan Jamu Ratu Dara.

Ratu Mirifica Plus (RMP) pula adalah lebih untuk LUARAN. Kenapa kita katakan lebih untuk luaran? Sb bila makan Ratu Mirifica Plus (RMP) ia akan bantu gantikan balik estrogen yang hilang akibat berubahan usia. Makin kita berumur, maka estrogen makin hilang dalam badan. Bila kurang estrogen, maka kulit makin kering dan bersisik, kulit jd kurang anjal dan mula akan nampak kedut2, payudara makin kendur dan tidak anjal, punggung makin leper, rambut makin gugur dan beruban, kuku makin nampak kasar dan tak secantik zaman muda dulu, keinginan bersama suami pun makin kurang.

Dengan Ratu Mirifica Plus ni, ia akan bantu semula kembalikan estrogen. Maka kulit akan kembali gebu, lembab sb ia membantu struktur kulit makin cantik, payudara akan kembali anjal dan montok, punggung kembali nampak terletak, proses uban di rambut pun jd lambat sikit,rambut jd cantik dan kurang gugur. kuku jd kembali merah2 dan tak pucat. Membantu meningkatkan keinginan bersama suami. Ratu Mirifica Plus juga membantu lambatkan pra-menopos.Ratu Mirifica Plus boleh di makan oleh wanita berumur 20 tahun ke atas hinggalah ke wanita menopos. Wanita mengandung, sedang haid, menyusu bayi dan mempunyai sejarah cyst, fibroid dan kanser di larang makan.

Kesimpulannya, ADA PERBEZAAN di antara Jamu Ratu Dara dan ratu Mirifica Plus ini. Kami sarankan ambil dan amalkan kedua2nya sekali untuk hasil yang terbaik. Pagi makan Jamu Ratu Dara(JRD) - 2bj selepas sarapan. Malam makan Ratu Mirifica Plus (RMP)
 - 2 bj sebelum tidur. Minum byk air utk kesan yg lebih baik.

1 botol JRD = RM30+postage (Semenanjung=6,SS=9)

1 botol RMP = RM45+postage (Semenanjung=6,SS=9)


Harga sangat ekonomi untuk hasil yang pasti berbaloi-baloi untuk kesihatan dan kecantikan anda. HANYA SERENDAH RM75 SEBULAN, anda kembali menjadi "wanita 
terbaik" semulajadi.

Hehehehe.just sharing okehhhh.skrg nih aku tgh try Produk Mirifica Plusss...
Apaaaa?????
Nak testimoni.... melampau tawwwww.. =p
Seriusly,best.kunun nak try jaaaaa.tp terpikat plak... sbb kes nak pi jamban senang.tue ja pon.

Kalau berminat nak taw detail product nihh.bleh la tgk GiedahShoppe-nih blog my sis taww. pa2 pasai produk nih tanya diaaa.sebab dia juai.. =)

Tata...
Apa yg wanita inginkannn~~~ indah jek tagline dia... hahaha

Tiada ulasan: