Kek Moist & Saya.

Assalamualaikum...

yuhuuuu.2 hari lepaih mood mengidam aku datang tiba2.tanpa disedari.. tanpa segan silu.. aku buat kek coklat lembab.perghhhh. lembab sangat2.dan sangat lembap.er...hihihi

Aku peminat coklat.jadi bila qasa eksaited sangat.kawan2 pon minat makan. Automatik bila makan kek nih.. wujudnya kasih sayang.. bibit-bibit cinta.. tapi yang sihat okehhh.bukan cinta yang terpesong tuhh.hahaha (aku muhung kuat)

Ingat nak jual.leh gak dapat sumber pendapatan.dengan nak bayaq duet hutang blajaq kat kolej lagi (surat baru sampai.sebelum nih xbesa nak pikiaq pon.....)
Semua guna duit.tue pon kalau org nak makan laaa. kalau dak aku nak juai lotion kuruihh ja.(agak femes 2,3 menjak nih) :p   tak pon.rumpai laut sabah kaa...hihi terdesak gila.

Alar.selagi hidup, try la pa pon.. xtry mana taw kan.mana taw nanti Nuries Coklat MOist paling laku di serantau Bukit Mertajam.hohoho.--dah kot kalau nak merapu.



Taraaaa.. serius sedap.ermm.bg aku......
org lain xtaw laaa.sebab lidah masing-masing ada gred kannn...



Eksperimen dulu okehh? try my best.. 
kawan2 tunggu aku naaa.nak suruh test. aku taw lidah hampa berkualiti...:P

Ok.done. (dtg kerja,update blog,cqita pasai kek... Kelassss kau islah)....haha

Tiada ulasan: