Hantaran Biskut Untaian Kasih Terjalin.. Wah!


Assalamualaikum..

Wahhh.cepatnya.dah masuk April.macam besa,eksaited sangat nak tunggu hujung minggu.Boringla nganga kat tmpt qeja.ngadap cina2 nuh.kalau ada kawan melayu, bersemangat la sikit kan. >.<
Nak sembang pon masuk channel.hehe

kan best qeja dikelilingi kawan2............ :(

Okey.2minggu lepas, dapat brita membe sowang nih nak tunang haaaaa.nak tempah biskut pulek.seriusly, xpenahnya dok mengikat2 riben tuk hantaran.mmg failed.wat biskut muhung2 blehla.

seminggu aku google contoh hantaran.hewhew

Nak dipendekkan crita,terus pi A to Z.suruh depa buhla riben pa yang patotkan.aku buleh nak buat.takot riben tue satgi aku wat lilit telinga kucin.hek!


ok.bab bekas.Settle.simple ja.janji leh letak biskut.Nanti suruh membe aku pebetoila apa yg patot.ngeeee~

Mai masalah biskut plak dah.hehehe Aku malas dah pikiaq teruk2.cam aku lak nak tunang kan..... Nervous gitu. =="


Bukan apa.takot oven buat perangai.

Pas balik qeja, buat pelan2.arap2 xdak pa masalah.terutamanya ovenku yang ayu dan sweet itu.

Alhamdullilah.. kami boley bekerjasama dengan tenang.. 





Tengah beratuq dengan perasan yang sangat cool.tunggu turn masok oven.. :)



Susun dalam bekas.tema ala2 2 jiwa 1 hati letewww.




Taraaaaa.nih ja yang aku mampu.terima seadanya lah wahai kawanku.hehe
and Selamat Bertunang Iefa.... (aku ucap awai2)
Jadi tunang yang maintain cumel okey? >.<


Sebarang tempahan, calling2 okey? 017-5134520 =)

Bukit Mertajam Area.
cewah. :P



Ini semua poyooooooooooooooooo.haha
Comei dak? =="
Kak ton pn jawap : Bukan comey ni dik.nie cewiiii..... :P



1 ulasan:

purple lady berkata...

sdp nya....blh share resipi tk...