Terima kasih sang semangat.

Hari Ahad semalam ujan jaa.Hari nih mai qeja pon ujan.suasana wat qeja dalam keadaan sejuk dan hangat sangat2 lah berbeza... Oleh sbb sejuk.dan menguap berjuta kali sangat, aku terpaksa bukak blog dan menaip.hewhew

Nak taip menda apa? aku pon xtaw.

Ok.xpa.juz wanna share story yg agak buat aku down seketika.. tapi xpa.nih kan diary..hehehe

I'm simple person.seorang perempuan biasa yg makan gaji.dah nama pon makan gaji.. mesti la cukup2 makan.. Tak macam kawan2 lain yang bekerja kerajaan.xperlu risau.. At least masa depan cerah ala2 bintang menyinari hidup kannn.sbb dah disediakan elaun macam2..

Jadi aku mencari daya inisiatif nak cari duit lebih.mana taw rezeki nak qeja elok xdapat.. kot rezeki untuk berniaga makanan terbentang luas.. aku cuma mencuba nasib..

Alhamdulillah.. start tahun lepas, minat dalam bidang bakeri menjadi2 plak.ada ja benda baru yg aku buat.. then upload kat FB.serba sedikit dapat sambutan.. tue pon dah cukup.rezeki dr Allah..

Kat tempat qeja,smua cina.jadi hanya jual kek n biskut kat kawan2 n family..
Jd, kwn2 la yang byk membantu.. Thanksss sgt.

And baru aku taw.. kepuasan yg sebenaq bila kita buat sesuatu poduk, ada repeat order.owhhh.ini adalah sangat2 berharga bg aku... Sgt2 ok.. =)

Jadi raya nih, bolehla juai biskut sikit2.. kalau ada tempahan.. Cari duit nak kawen.hehe




Samprit Bunga



Samprit Koko



Popia Nestum



Biskut Untaian..


Nak order, inbox di FB okeyy..

Di mana ada kemahuan, disitu ada jalan..
Semoga dipermudahkan.. AMIN.

dan yang paling penting...                                                                                                
                  
                                                                                                                                                                                    
                                                                               Gambar: Suara negatif di sekeliling kita! Like & Share ;)

Like fb page Irfan Khairi sekiranya belum!                        

okey.bai.

Tiada ulasan: