Monolog Dalaman.

Assalamualaikum.

Bersua kembali didalam ruangan nota yang xsemenggah.heee.nak 
contiang kat facebook,rasanya xbqapa nak sesuai.sbb xtaw nak atuq ayat.hahaha xpayah la aih teruk2 meqeben dalam tuh ha.buat blog.meratuih la sorang2 sampai penat.lagipon cni privasi sikit.cececece... pirah.

Ermm.dah nak masuk bulan Februari kan.awatla masa cepat sangat.cina pon 
kalot haaaa nak qaya.tapi aku limau pon xdapat lagi.apala punya tokey  xtaw laaa.



Dekut.hahaha (gmbaq xdak motif)

Back to topik asal : Masa cepat sangat.pejam celik dah ujung bulan Jan.dulu ketaq2 pala sakan nak azam.kunun nak menghargai masa.hehe Padahai xdak pa2 perubahan pon aku buat.
Niat di hati qaya nih nak berbisnes sikit.ala.. biskut2 kudapan.sebab resipi dok ada.hasil join kelas tahun lepas.sayang pulak kalau xdipraktikkan.aiyarkkk.

Owh.bagila aku peluang rezeki yang berkat.mudah-mudahan masa aku xterbuang camtue ja.harap sangat 2013 nih bawak 1001 kejayaan, kesehatan yang baik.dan kurangkan lah bebai dalam diri aku nih...Aminnn.
Start posa 10/7/2013.maknanya ada lagi 5bulan tuk aku praktis...

Nervousla.sbb xcukup keyakinan.tapi dlm hati membuak2 sgt nih.mau xmau wajib try.suka sangat taw dok planing dalam kepala.tapi xbuat2 pon.geram aku kadang2...haishhhhh.
dah2.kali nih kena tekad.
Sebab tuh terpaksa buat entri jugak.nanti hari2 buleh baca.harap bila baca,otak berfungsi, maka lahirlah idea2 yang bernas.sejurus itu,keluaqla tenaga dalaman dalam badan nih dr sikap bertangguh.nak juai kuih qaya jugakkkkk.apa nak jadi,jadila.hahaha


Yakinnn.boleh! huh.
Adohai.rintihan kalbu yang menusuk sanubari sesiapa 
yang membacanya.eksklusif dari Nota Si Nuries.. =)

1 ulasan:

khairul akmal bin azman berkata...

tembam nye pp budak ni!

success!
aummmmmmmmmmm!