Dating Panggung Sabtu


Assalamualaikum..

Hari Sabtu yg indah.cuaca pon okey.. qeja rini pon biasa saja.walaupon agak mengjengkelkan..
Namun kena gagahi jugek.sbb kalau tak qeja, xdak duwet la kan.hehe sabau aja lar..

Ptg tadi tv3 ada tunjuk cqita hindustan..haha Besttt!
Aku agak obses dgn Bollywood sebab jalan cerita n hero yg hensem.Since form3 ada niat nak pi India.haha
Automatik otak aku kata "pi India leh jumpa shahruk" derrrrr....= ="

Besala, ada setengah2 part dlm movie agak over.xover xindia ler..
Best sebenaqnya tgk cqita hindustan nih.kita sedia maklum taw yang org India adalah satu negara yang paling banyak org miskin..
tapi tgk filem depa buat.perghhh.serius best.

bkn aku nak kagum sgt dgn org India nih.kita tgk dari sudut kejayaan depa menghasilkan sesuatu produk.cthnya yang paling dekat,filem depa la.jalan cqita macam biasa.tapi penuh emosi.. 
start best.ending best.
jarangla ending buat org yang tgk terpinga xtaw pala ekoq.
Well.mestila aku minat the King of Khan.ahakss...

ShahrukhKhan.wow.sebagai pelakon mmg dia hebat.tmbh part romantik..aiyarkkk.make me faling in love with him.

walaupon kita taw hakikat dunia realiti xdak org bercenta sampai terjun naik keretapi.mmg sgt2 hiperbola.heh.. kalau nak berangan sekali skala apasalahnya.

Hidup nih xleh la serius sgttt.. Malu ker kalau tgk hindustan... derrrrr... xpayah malu la aihhh..


Agaknya sapa lar boleh ganti SRK.owhhh.. selagi dia jadi hero.selagi tue aku tgk dia..heh.~~gatai.

Bye.

Tiada ulasan: